laatste week stage - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Teun Oosterhout - WaarBenJij.nu laatste week stage - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Teun Oosterhout - WaarBenJij.nu

laatste week stage

Door: Teun van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Teun

04 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Cambridge

De laatste week van de stage is alweer bijna voorbij. Maandag ben ik weer begonnen met werken. Na het melken was het zo heet dat ik samen met Katherine een waterhosebattle heb gedaan. Dinsdag hebben we de wei afgemaakt en woensdag hebben we het jongvee moeten verzetten. Ik heb woensdag ook een pakketje van thuis gekregen met hagelslag speculaas en stroopwafels erin. Een boterham met hagelslag had ik hier toch wel gemist. Helaas heb ik met oud en nieuw niet veel gedaan. Ik was alleen en heb maar een pizza gehaald en film gekeken.

Vanaf donderdag tot en met zondag mocht ik weer twee maal daags 400 koeien alleen melken en om 5 uur uit bed. Ik heb vanaf donderdag ook maar wat meer aan men verslag gewerkt dat nog maar half af was. Vrijdag heb ik met wagens grond gereden en ben ik samen met Richard en een maat van hem naar de kroeg geweest. Dat was wel heel gezellig. Zaterdag en zondag heb ik aan men verslag gewerkt en de conceptversie is nu af. Zondag heb ik ook de was maar een keer gedaan

Maandag is mijn laatste dag hier. Daarna ga ik met Marcel rondreizen. vanavond gaan we bespreken waar we naar toe gaan. Tot nu toe staat Waitamo, Taupo, Roturoa, Tauranga en Coromandel op de planning, maar er kan nog veel veranderen.

  • 05 Januari 2015 - 15:12

    Mieke:

    Hoi Teun

    Gaat snel he !!

    Geniet nog even van je avontuur veel plezier!

    Groetjes Mam Pap en Hein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 26 Nov. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 4078

Voorgaande reizen:

23 November 2014 - 15 Januari 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: