eerste week in cambrigde - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Teun Oosterhout - WaarBenJij.nu eerste week in cambrigde - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Teun Oosterhout - WaarBenJij.nu

eerste week in cambrigde

Door: Teun van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 December 2014 | Nieuw Zeeland, Cambridge

De eerste week in Cambridge zit er al weer op. Het is eigenlijk best snel gegaan. Ik heb voor de eerste keer gemolken, wat eigenlijk niet meer is als alleen onderhangen. Ik heb elke dag pas om 7 uur uit mijn bed gemoeten, dus dat valt toe nu toe nog wel mee. Overdag heb ik met wagens zand gereden, de wei afgemaakt en de melkstal zuiver gespoten. Ook heb ik op de quad mogen rijden om de koeien te halen. Tot nu toe heb ik elke dag samen met Katherine moeten melken. Alleen maandagmiddag heb ik alleen gemolken, wat hier eigenlijk niet zo moeilijk is. De drie uur lunchpauze duren af en toe wel erg lang. donderdagmiddag heb ik gezwommen in een meer met Todd en Katherine. We zijn daar van een brug afgesprongen. Het weer was goed, maar het water was wel heel koud. Zaterdag zijn we daar naar de kroeg geweest met Marcel, Ryan en de vrienden van Ryan. Maandagmiddag heb ik met Todd fish and chips (vis en friet) gegeten in Cambridge. In Nederland eten we altijd snacks bij de friet en hier alleen vis of een hamburger. De andere dagen hebben we gebarbecued en pizza, macaroni met kaas en pizza gegeten.

  • 02 December 2014 - 10:10

    Leen :

    Hi Teun gaat. Snel he al meer dan een week weg.en wat zijn je eerste indrukken?en de mensen daar.groot en uitgebreid land en hoe is de temp daar lekker warm nou hier niet hoor.Teun je hebt het over melken en dat je er zo snel klaar mee bent,over hoeveel koeien hebben we het dan?en moet je de hele week werken of heb je ook nog een dag vrij?nou ik hoor het wel groetjes van ons.

  • 03 December 2014 - 00:26

    Arie Koolen:

    Teun, wat een mooie ervaring, ik heb nog steeds spijt dat ik daar niet geweest ben.. Misschien komt het er nog ooit van! Maar zoals met de meeste dingen heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt als van de dingen die je wel gedaan hebt. Stoer dat je dit doet, bedankt voor de mooie foto's. Nou werk ze en geniet ervan, want het is er wel heel mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 26 Nov. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 4082

Voorgaande reizen:

23 November 2014 - 15 Januari 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: